فال هفتگی

تاریخ: ۱۳۹۵/۱۲/۷ شنبه

فال هفتگی

متولدین فروردین:

این روزها خواهی دانست برای تصمیمی که باید بگیری بهتر است از کجا شروع کنید. شما عاشق طبیعت هستید آن را به خانه تان بیاورید تا احساس آرامش بیشتری کنید. نگهداری از حیوانات خانگی هم شما را شاد میکند. مراقب شخصی در اطرافتان که سعی میکند با چاپلوسی خود را با شما نزدیک کند باشید. روحیه خود را تقویت کنید و از شنیدن اخبار ناگوار شوکه نشوید. یادتان باشد یک دوست خوب با شما صادق است.

متولدین اردیبهشت ماه:

براى اینکه به نتیجه دلخواهتان برسید باید دیگران را نیز در رسیدن به اهدافشان یارى کنید. این هفته اتفاقات طورى رقم خواهد خورد که علاوه بر یارى دیگران، درهاى موفقیت به روى شما نیز باز خواهد شد. حراصى به دل راه ندهید و انگیزه لازم را در خود بوجود آوردید. با هوش و ذکاوت خود کارهایتان را مدیریت کنید. حریص نباشید و براى اینکه به خواسته هایتان برسید، کمى محتاط عمل کنید. به تازگى عزیزى را از دست داده اید.

متولدین خرداد ماه:

شرایطی که در حال حاضر در ان قرار دارید ایده ال شما نیست اما ناامید نباشید، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. عزیزی از راه دور چشم انتظار شماست. دوری راه را بهانه نکنید همین حالا اقدام کنید، تا دل هر دویتان ارام بگیرد. در مورد مسئله کاری برای اینکه احساس بهتری داشته باشید، بهترین گزینه این است که منافع همه را در نظر بگیرید. مثبت بیندیشید و شخصی با انرژی های منفی را از اطرافتان دور کنید.

متولدین تیر ماه:

یکنواختی و تکراری بودن کارهای روزانه مانع از پیشرفت شما شده،ا ین موضوع طبیعی است ولی اگر کمی شجاع باشید میتوانید این یکنواختی را بر هم بزنید. این اتفاق در همین هفته برایتان رقم خواهد خورد. کمی ریسک کنید و به اندازه کافی پرجرات باشید تا بتوانید از اب گل آلود ماهی بگیرید. اکنون زمان مناسبی است تا جنبه های عاطفی و مالی زندگیتان را بهبود ببخشید. نشانه های روشن اطرافتان را ببینید!

متولدین مرداد ماه:

شرایط این روزها میتوانست بدتر از آن چیزی باشد که در حال حاضر در آن قرار دارید. پس ناشکر نباشید و قدر داشته های خود را بدانید. از اینکه بیهوده با دیگران به نزاع و بگو مگو بپردازید حذر کنید. سعی کنید از هر محیط پر تنش دوری کنید. در نتیجه قدردانی از شخصی با برخورد مثبتی روبرو خواهید شد. هزینه ای برای کسب دانشی نو پرداخت کنید. وقت خود را صرف موضوعات بی اهمیت نکنید.

متولدین شهریور ماه:

به اینکه تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، تردید نکنید. در مقابل شما نیز از تجربیات انان استفاده می کنید. به احساسات دیگران احترام بگذارید و سعی کنید انها را بفهمید. این روزها حواستان باشد شنونده خوبی باشید و در جمع دوستان این موضوع را بیشتر رعایت کنید. به سر و وضع خود بیشتر برسید. شما نسبت به سنتان از پختگی بیشتری بر خوردارید و این موضوع در جمع ها به خوبی به چشم می اید.

متولدین مهر ماه:

این روزها شما به سمت موفقیت در حرکتید. کمی هوشیار باشید و خود را درگیر مسائل بیهوده و نامربوط نکنید. افکار مثبت میتوانند تغییرات مثبت به وجود بیاورند. خواسته های خود را دنبال کنید اما خود را بیش از حد خسته نکنید و با برنامه ریزی صحیح احتمال دوباره کاری را از بین ببرید. کاری نکنید که شرمساری را برایتان به همراه داشته باشد. بیگدار به آب نزنید و از تجربیات گذشته خود استفاده کنید.

متولدین آبان ماه:

خود را با اتفاقات گذشته درگیر نکنید چون با این رویه اینده را نیز از دست خواهید داد. با شرایط موجود شما به راحتی به خواسته هایتان می رسید هفته ای بی دردسر پیشه رو دارید که به شما فرصت استراحت فکری می دهد. با کمی پیگیری به طلبتان خواهید رسید. در مورد مطلبی اگر بتوانید متفاوت فکر کنید، اتفاقی را تجربه خواهید کرد که بیشتر شبیه یک معجزه است. آرامش خود را حفظ کنید و همچنان خوش قلب بمانید.

متولدین آذر ماه:

کار نیکویی در حق کسی انجام داده اید که به زودی به نتیجه خوبی خواهد رسید. هم شما و هم او مزد پشتکار و سختکوشی خود را خواهید گرفت. این موضوع شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. فریب فردی خوش صحبت را نخورید و به ظاهرش توجه نکنید. کمی دقت کنید و او را در شرایط مختلف بسنجید تا در آینده مشکلی پیش نیاید. به زودی در مسیری قرار خواهید گرفت که همیشه مد نظرتان بوده است.

متولدین دى ماه:

همه میتوانند خوب صحبت کنند، اما همه نمیتونن خوب گوش کنند. شنونده خوبی باشید و سعی کنید به گفته ی اشخاصی در اطرافتان به دقت گوش فرا دهید. شما بسیار با احساس هستید و این موضوع سبب میشود گاهی اوقات پیش داوری های نادرست داشته باشید. روی این جنبه رفتاری خود بیشتر کار کنید تا مبادا دوستی نزدیک از خودتان برنجانید. رفتار سنجیده شما را در حین مذاکره ای کاری بسیار محبوبتر می کند.

متولدین بهمن ماه:

یکی از دوستان شما را به همکاری در انجام کاری دعوت می کند. وقت آن رسیده که نسبت به اتفاقاتی که در اطرافتان رخ می دهد کمی ریزبینانه  بنگرید. اطلاعاتی که به آن نیاز دارید در دسترستان است. تنها لازم است هوشیار باشید تا به آنچه مد نظرتان است، دست پیدا کنید. برای آنکه دیگران را از خود نرنجانید و حرف خود را هم به آنها بفهمانید، بهتر است شسته و رُفته و خلاصه صحبت کنید، تا خارج از حوصله نباشد.

 متولدین اسفند ماه:

آرامش را به خود و دیگران منتقل کنید. در مورد مساله خاص پیش امده خود را با دیگران مقایسه نکنید. شرایط هر فردی با فرد دیگر تفاوت دارد. احساسات خود را در نظر بگیرید و سعی کنید نسبت به ان اعتماد کافی داشته باشید. شرایط طوری پیش خواهد رفت مجبور به انتخاب یک گزینه خواهید شد. اینکه در انجام کاری شک و تردید به خود راه دهید و فقط به احتمال شکست فکر کنید، کار بسیار اشتباهیست.

منبع